דילים ברגע האחרון

דילים ברגע האחרון – כל מה שצריך לדעת

מי מאיתנו לא חלם לעזוב את יום העבודה באמצע ולטוס בספונטניות לנופש מפנק בחו”ל? אמנם זה אפשרי הודות לאופציה של דילים ברגע האחרון, אבל יש כמה דברים שצריך לחשוב עליהם לפני שמגשימים את הפנטזיה. המשיכו לקרוא וגלו איך עושים את זה נכון

מה הם דילים ברגע האחרון?

דילים ברגע האחרון הם דילים שמוזמנים עד שבוע לפני החופשה, מה שמאפשר ליהנות מכל היתרונות של דילים במחירים זולים במיוחד.

מטבע הדברים חברות הנסיעות מעוניינות למכור את המוצרים שלהן (טיסות, מלונות, רכבים וכו’) בכל מחיר, כך שבמידה ונותרו להן מקומות פנויים – הם יציעו אותם במחירים נמוכים (לעיתים במחירי עלות) רק כדי לא להפסיד. המשמעות מבחינתכם היא חופשה כמעט בהפתעה

איזה יעדים פופולאריים לדילים?

חשוב לזכור שדילים לרגע האחרון ניתן למצוא למגוון של יעדים, אבל אנחנו ממליצים לא לקחת סיכון ולהזמין דילים ליעדים קרובים ופופולאריים שיבטיחו חופשה מוצלחת. למשל, יעדים באירופה או באזור הים התיכון כולל קרוזים.

רצוי כמובן גם להתאים את הדיל לדרישות הספציפיות שלכם. למשל, חופשת בטן-גב אם אתם מחפשים שלווה, חופשה תרבותית בעיר מרכזית אם אתם אוהבים מוזיאונים, מלון הכל כלול למשפחות עם ילדים וכו’.

מה כוללים דילים ברגע האחרון?

דילים של הרגע האחרון הם כמו כל דיל רגיל רק זול יותר. המשמעות היא שלמרות המחיר הנמוך, אסור לכם להתפשר מבחינת השירות והאיכות. אמנם חברות הנסיעות מעוניינות לשווק את המוצרים שלהם, אבל אתם לא אלו שצריכים לשלם את המחיר (תרתי משמע)

לכן, לא מומלץ להזמין דיל שכולל אופציות שאינן רלוונטיות מבחינתכם. למשל, אין צורך בהשכרת רכב במידה והזמנתם חופשה במרכז עירוני. גם אם אופציה כלשהי כלולה בדיל אין צורך שתשלמו על שירות מיותר.

מה צריך לדעת?

חשוב לזכור שלעיתים חברות הנסיעות מציעות דילים של הרגע האחרון ליעדים בעייתיים, זאת כדי להבטיח בהם תנועה תיירותית. מצידם זה תעלול שיווקי אבל מהצד שלכם זה לא תמיד משתלם.

למשל, בהזמנת חופשות סקי ברגע האחרון שלא בעונת החורף ייתכן וחלק מהאטרקציות יהיו סגורות (למשל חנויות להשכרת ציוד, בתי ספר לסקי, מסעדות ועוד)