דילים לאילת

דילים לאילת – שווה להכיר

לפני שאתם חושבים על חופשה בחו”ל, כדאי שתשקלו נופש ברמה הכי גבוהה קרוב לבית. ולא, אנחנו לא מדברים על צימרים שגובים אלפי שקלים ללילה לאדם אלא על אילת. בעיר הדרומית תוכלו ליהנות מ דילים לאילת שיגרמו לכם לחייך כל הדרך אל הבנק. איך עושים את זה בהצלחה? כל התשובות מיד

דילים לאילת -מה כוללים?

דילים לאילת כוללים לרוב טיסה ומלון, אבל יש כאלו שניתן לשדרג אותם עם רכב שכור או העברות למלון. מכיוון שאילת היא יעד רב-שנתי, דילים לאילת נחשבים למשתלמים במיוחד בתקופת החורף. לא רק שהעיר עומדת לרשותכם כמעט ריקה מתיירים, אלא גם שהמחירים נחשבים לזולים יותר.

המשמעות היא שאתם יכולים ליהנות מהאטרקציות המפורסמות של העיר בלי לעמוד בתור. למשל: המצפה התת-ימי, קניות ללא מע”מ, שייט בים סוף, צלילה בחוף אלמוג ואפילו טיולי חוויה בג’יפים, גמלים או טרקטורונים. אילת היא גם נקודה חשובה לציפורים נודדות, אז אם אתם בעניין של צפרות אל תפספסו ביקור בעיר

דילים לאילת – מה לקחת בחשבון?

לפני שאתם מזמינים דילים לעיר השמש הנצחית אילת, אנא קחו בחשבון שמדובר בעיר תיירות על כל המשתמע מכך. ובמילים אחרות – גם ללא מע”מ העיר יקרה יחסית לתייר הישראלי כולל מסעדות, ספא וכניסות לאטרקציות השונות. אמנם תמיד תוכלו לקפוץ לעקבה, פטרה או סיני אבל תיאלצו להצטייד בדרכון ולחכות לעיתים שעות במעברי הגבול. 

אלמנט נוסף שיש לקחת בחשבון הוא ההגעה לאילת. אמנם זו אחת הערים היחידות בארץ עם שדה תעופה משלה, אבל ההגעה ממנו לעיר מצריכה נסיעה של כרבע שעה במונית. מבחינתכם כמובן מדובר בהוצאה כספית נוספת. ואם בחרתם להגיע ברכב או באוטובוס, אנא זכרו שמדובר בנסיעה של כ-5 שעות לכל כיוון.

לסיכום

נופש באילת יכול להיות בדיוק מה שחסר לכם, אבל אך ורק כאשר לוקחים בחשבון את היתרונות (הרבים) והחסרונות (המועטים). אנחנו מאחלים לכם חופשה נעימה ומזכירים לכם לא לשכוח קרם הגנה וכובע. כי באילת השמש היא הכוכבת הראשית.