דילים לחו"ל

דילים לחו”ל – המלצות ודברים שצריך לדעת

כולנו חולמים על דילים לחו”ל שיאפשרו לנו חופשה במחיר סביר, אבל כדי שלא תשלמו ביוקר על חופשה זולה החלטנו להרים את הכפפה.

לפניכם כל מה שרציתם לדעת על דילים לחו”ל, פירוט לגבי סוגים שונים של טיסות והשוואה בין האפשרויות השונות של הדילים. אנחנו ממריאים, אז למה שלא תצטרפו?

דילים לחו”ל – שם קצר להמון אפשרויות

אמנם דילים לחו”ל נראים כמקשה אחת, אבל הם ממש לא. יש דילים שכוללים רק טיסה, יש כאלה שכוללים טיסה ומלון, יש כאלה שמוסיפים גם השכרת רכב, העברות למלון ועוד. למעשה, המושג הזה כה מבלבל שמומלץ לקרוא את האותיות הקטנות לפני שמזמינים את החופשה.

הכל כמובן מתחיל בטיסה וגם כאן האופציות כמעט בלתי נגמרות. יש טיסות שכר, יש טיסות לואו-קוסט ויש טיסות סדירות. כל אחד מהסוגים הנ”ל כמובן שמשפיע גם על מחיר הדיל.

כשמוסיפים למשוואה את המלון, העניין מסתבך עוד יותר. למשל: מיקום המלון (מרכז העיר/פרברים), סוג המלון (מלון בוטיק, הכל כלול וכו’), אופי הארוחות (בלי ארוחת בוקר, ארוחת בוקר קונטיננטלית וכו’), דירוג המלון בכוכבים ועוד.

אז מה צריך לקחת בחשבון? כמעט הכל

למעשה, לפני שמזמינים דיל כלשהו יש לקרוא לא רק את פרטי הדיל אלא יותר מזה. מומלץ גם לבדוק התאמה לצרכים הספציפיים שלכם.

למשל, משפחות עם ילדים קטנים יעדיפו לרוב דילים בסגנון הכל כלול עם העברות. לעומתם, מטיילים עצמאיים יעדיפו דיל בהרכבה עצמית שכולל אפשרות להשכרת רכב.

אז טיסת לואו קוסט או טיול מאורגן? דיל בסגנון “עשה זאת בעצמך” או דיל שמאורגן ע”י סוכן נסיעות? האמת היא שהתשובה תלויה בכם ובמה שאתם רוצים.

והערה לסיום

אנחנו יודעים שקצת בלבלנו אתכם ואפילו אולי ביאסנו, אבל יש אור בקצה המנהרה. ברוב המקרים הזמנה של דיל לחו”ל שלא בעונת התיירות תהיה משתלמת יותר: גם זול יותר, גם אטרקציות שיעמדו לרשותכם בלי תורים וגם אפס דוחק בשדות התעופה.

אז אם אתם שואלים מה ההעדפה שלנו? זו התשובה.

טוסו אפילו כמה ימים לפני או אחרי עונת התיירות ותיהנו בגדול. חופשה נעימה.