דילים למדריד

דילים למדריד – כל מה שצריך לדעת

מדריד, בירת ספרד היא כנראה לא המקום הראשון שעולה לכם בראש כשאתם חושבים על דילים. לצערנו אתם טועים כי מדובר ביעד אידיאלי לחופשה במסגרת דילים. אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא ולגלות כל מה שרציתם לדעת על דילים למדריד

דילים למדריד – מה יש לעשות במדריד בעצם?

העיר מדריד נחשבת לאחת הערים התרבותיות בספרד, כך שאם אתם מחפשים מוזיאונים ואטרקציות ברמה אחרת – דילים למדריד הם ללא ספק אופציה שתתאים לכם. לפניכם רשימה חלקית של מה שמחכה לכם פה:

  • מוזיאון פראדו– מדובר באחד המוזיאונים לאמנות המפורסמים בעולם שמתהדר באחד האוספים הגדולים (כ-8500 יצירות) של אמנות אירופית מודרנית (מהמאה ה-14 ועד תחילת המאה ה-19), בעיקר יצירות של אמנים ספרדים כמו אל גרקו, ולסקס וגויה.
  • ארמון המלוכה – הארמון כולל כ-3400 חדרים שהופכים אותו לארמון הגדול באירופה. חלק מהחדרים פתוחים לציבור, כך שזו ההזדמנות שלכם להרגיש כמו בני מלוכה וליהנות מתצוגה של יצירות אמנות, נשקים, שעונים, רהיטים, כלי כסף ואפילו אוסף שלם ויחיד מסוגו בעולם של כלי קשת מבית סטרדיוואריוס
  • פלאסה מאיור – הכיכר המרכזית של העיר שמאופיינת ע”י פסל של המלך פיליפה ה-3 רכוב על סוס. הכיכר כיום מאוכלסת בחנויות מסורתיות, מסעדות שמגישות אוכל מקומי והיא המקום ליהנות מטאפאס איכותי.
  • הגנים הבוטנים המלכותיים – גנים אלו נחשבים לגנים הבוטנים העתיקים ביותר באירופה אבל יש בהם יותר מצמחים נדירים. פה תוכלו ליהנות גם מפסלי אמנות ייחודיים, ממזרקות מרשימות ומפינות חמד.

מה צריך לדעת לפני ביקור במדריד?

בראש ובראשונה יש לזכור שאמנם מדריד היא עיר הבירה של ספרד, אבל היא לא עיר תיירותית כמו ברצלונה. המשמעות היא בעיקר שרוב תושבי מדריד לא דוברים אנגלית ברמה סבירה, כך שאם אתם מתכננים טיסה במסגרת דילים למדריד – אנא הצטיידו בשיחון

אלמנט נוסף שאותו יש לקחת בחשבון הוא התחבורה הציבורית המקומית. מכיוון שהעיר מרושתת בקווים נוחים ונגישים של אוטובוס ורכבת תחתית, אין צורך לכלול בדילים למדריד אופציה של השכרת רכב.