הפלגות נופש

הפלגות נופש וכל מה שביניהם

אם אתם זוכרים את שנות ה-80, בטח גם אתם התמכרתם לסדרה “ספינת האהבה” שהתרחשה על אוניית נופש. אבל אל דאגה – גם אם אתם צעירים יותר אתם יכולים ליהנות ובגדול מ הפלגות נופש. אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא ולגלות שקרוזים הם לא מה שחשבתם.

מהן הפלגות נופש?

הפלגות נופש הן הפלגות באונייה שמתפקדת כבית מלון צף. המשמעות היא שאתם נהנים מכל העולמות: גם מלון ברמה הכי גבוהה שיש כולל פנסיון מלא, מסעדות שף, צוות בידור ועוד וגם פעילויות נופש כמו סיורי חוף ופינוקים שיש רק בחו”ל.

ובטח תשמחו לדעת שמשך הזמן של הפלגות הנופש תלוי אך ורק בכם ובתקציב שלכם. יש הפלגות של ימים ספורים (למשל באזור הים התיכון) ויש הפלגות של שבועות (למשל באלסקה, בדרום אמריקה או בים הבלטי)

וכמו בכל נופש גם כאן יש כמובן יעדים שנחשבים יותר יוקרתיים וכאלה שפחות. אבל גם כאן לכו עם הלב שלכם. ההמלצה שלנו היא להתאים את הפלגת הנופש לצרכים שלכם ולא להיפך. למשל, לבדוק מה הפעילויות לילדים, לוודא כמה משלמים על אקסטרות וכמובן לצאת בתאריכים הנוחים לכם.

מה לקחת בחשבון כשמזמינים הפלגת נופש?

בראש ובראשונה יש לוודא שאתם לא סובלים ממחלת ים. אמנם הפלגות הנופש נערכות בספינות גדולות שמצמצמות את הסיכוי לסבול מהתופעה, אבל מומלץ לא לקחת סיכון ולבדוק מראש מה גודל האונייה. כעקרון מדובר ביחס הפוך שלפיו שככל שהאונייה גדולה יותר כך התנודות נמוכות יותר (ובהתאם התגובות שלכם)

דברים נוספים שיש לשים עליהם דגש (מלבד המחיר, הפעילויות והתאריכים שאותם הזכרנו קודם) הם היעד. למשל אם אתם לא סובלים מקור הפלגת נופש באלסקה או באנטרקטיקה תתאים לכם, אבל אם קר לכם גם באוגוסט כדאי שתשקלו יעד אחר

ועוד כמה מילים לגבי תאריכי הפלגות:

  1. בחורף אמנם הפלגות הנופש (לפחות באזור הים התיכון) נחשבות לזולות יותר, אבל האטרקציות בחופים לא תמיד פועלות או משתנות בהתאם למזג האוויר (למשל סיורים במקומות פתוחים)
  2. יש לחשוב גם על חגים ומועדים במדינות היעד, שוב כי האטרקציות משתנות. למשל  הפלגת נופש ממיאמי למרוקו נשמעת חלומית (והיא אכן כזו), אבל אם אתם מגיעים בחודש הרמאדאן והכל יהיה סגור וחבל