השכרת רכב בחו"ל השוואת מחירים

השכרת רכב בחו”ל השוואת מחירים

אתם מתכננים חופשה בחו”ל ומשווים מחירים של טיסות, חבילות נופש ומלונות. אבל מה עם רכב שכור? כן, גם בכל הקשור ל השכרת רכב בחו”ל השוואת מחירים היא חובה. רובינו כבר יודעים שהדרך הטובה ביותר להכיר יעד כלשהו היא באמצעות רכב שכור, אבל איך עושים את זה בהצלחה ואיך משווים מחירים בלי להתבלבל? כל התשובות כאן.

לאור המגוון הרב של רכבים להשכרה זה אפילו הכרח. והנה כמה דוגמאות כדי לסבר את האוזן:

  • רכבים אוטומטיים
  • רכבים ידניים
  • רכבים חשמליים
  • רכבים היברידיים
  • רכבים למשפחה
  • רכבי ספורט

אז מה עושים? דבר ראשון לנשום עמוק ולהירגע. אנחנו פה בשבילכם כדי לעזור לכם בנושא עם כמה עצות זהב:

זמן

בכל הנוגע להשכרת רכב בחו”ל השוואת מחירים חייבת להיעשות כמה שיותר מוקדם. באופן הזה אתם לא רק מבטיחים לעצמכם ברוב המקרים מחירים זולים יותר, אלא יותר מזה.

באופן הזה אתם משריינים לעצמכם את הרכב שרציתם מחברת השכרה איכותית (לרוב חברה בינלאומית מוכרת ומקצועית כמו אוויס, הרץ וכו’).

השכרת רכב בחו”ל השוואת מחירים לפי מיקום

עדיף לבצע את הזמנת הרכב עוד מהארץ כדי ליהנות ממחירים טובים. שימו לב- ההזמנה בארץ יכולה להיעשות בכרטיס אשראי ישראלי, אבל קבלת הרכב בחו”ל מותנית לרוב בפיקדון שייעשה באמצעות כרטיס אשראי בינלאומי

ביטוח

בכל הנוגע להשכרת רכב בחו”ל השוואת מחירים צריכה לקחת בחשבון את כל האלמנטים. למשל, ביטוח לסעיפיו השונים, גיל הנהג (יש מדינות עם הגבלות מינימום ומקסימום גיל), לוודא שרישיון הנהיגה שלכם תקף ל-3 חודשים לפחות ועוד

תדלוק והטענה

אם אתם מתכננים נסיעות ארוכות בחו”ל, אנא הבטיחו מראש נקודות תדלוק או הטענה. לצערנו, הרכב החשמלי כובש את העולם אבל לא כל המדינות הכינו את עצמן לכך.

המשמעות היא שלעיתים תחנות ההטענה מרוחקות מאוד זו מזו. בנוסף, במזג אוויר קר הסוללה מספיקה לפחות קילומטראז’ מהרגיל אז קחו זאת גם בחשבון

השכרת רכב בחו”ל השוואת מחירים לפי מדינות יעד

בכל הנוגע להשכרת רכב בחו”ל השוואת מחירים צריכה לקחת בחשבון את כל האפשרויות. למשל: תוספת מחיר על החזרת הרכב במיקום אחר, מעבר עם הרכב השכור למדינות נוספות ועוד.