חבילות לחו"ל

חבילות לחו”ל – המלצות חמות לתכנון נכון

חופשה באמצעות חבילות לחו”ל יכולה להיות הדבר הכי טוב שעשיתם לגוף, לנפש ולמשפחה שלכם אבל יכולה להיות גם סיוט. איך מבטיחים שאצלכם זה לא יקרה? כל התשובות מיד. אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא ולגלות שהזמנת חבילות נופש לחו”ל היא לא תמיד פשוטה.

חבילות נופש לחו”ל – כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול

בראש ובראשונה יש לזכור שחבילות נופש לחו”ל אינן מקשה אחת ויש סוגים שונים. למשל:יש חבילות לחו”ל שכוללות טיסה + מלון, יש חבילות שכוללות טיסה, מלון והעברות ויש כאלה שכוללות טיסה, מלון, העברות והשכרת רכב ואלה כמובן רק כמה דוגמאות על קצה המזלג.

כדי להבטיח שאתם מקבלים בדיוק את מה שאתם מצפים לו, יש כמובן לקרוא את האותיות הקטנות (למשל, לרוב אין צורך ברכב אם המלון שלכם במרכז העיר) אבל לא רק.

יש לשים לב גם לאופי הטיסה: טיסה סדירה, טיסת לואו-קואסט, טיסת צ’רטר ועוד. כמובן שטיסה סדירה היא לרוב הבטוחה ביותר מבחינת לוחות זמנים, אבל לרוב גם האופציה היקרה יותר.

חבילות לחו”ל – יעדים פופולאריים

כדי לבלבל אתכם עוד יותר, כדאי שתדעו שחבילות לחו”ל משווקות ליעדים שונים – מה שמצריך מכם הערכות נוספת גם בתחום זה. למשל, חבילות ביעדים מרוחקים כרוכות לרוב בטיסה ממושכת יותר על כל המשתמע מכך.

לכן, בחבילות לחו”ל שאינן לאזור הים התיכון או אירופה מומלץ לא לקחת סיכון. המשמעות היא שבמקרים כאלה כדאי (אם ניתן) לשדרג את החבילה. למשל, להוסיף לה (אם אין) טיסה במחלקה טובה יותר, העברות ועוד.

וכמובן שמומלץ להתאים את החבילה לאופי הטיול המבוקש (חופשת סקי, חופשה לצרכי בטן-גב ועוד).

למשל אם אתם טסים עם כל המשפחה כדאי להעדיף חבילת נופש בסגנון הכל כלול, אבל אם אתם טסים לירח דבש כדאי לשקול חבילה של טיסה, מלון, העברות ורכב שכור כדי להתחיל את חיי הנישואין ברגל ימין.