חבילות נופש

חבילות נופש – איך לבחור את החבילה המתאימה

המונח חבילות נופש הפך להיות שגור בפי הישראלים. אבל מה זה בדיוק אומר ולמי זה מתאים? כאן תקבלו את התשובות לשאלות האלה שיגרמו גם לכם לחייך כל הדרך לחופשה. אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא ולגלות אילו יעדים הישראלים אוהבים בחופשות הנופש שלהם, מה כוללת חבילת נופש ובעיקר – האם כדאי לצאת לחבילה מאורגנת או להרכיב אותה לבד?

איזה יעדים הישראלים אוהבים ל חבילות נופש?

מטבע הדברים, הישראלים מעדיפים חבילות נופש ביעדים קרובים כדי לא לבזבז זמן חופשה יקר בטיסות. המשמעות היא שיעדים בטווח של שעתיים טיסה הם הפופולאריים ביותר: אזור מזרח הים התיכון, גאורגיה, אזור הבלקן וכו’.

עם זאת, ניתן למצוא חבילות נופש גם ביעדים מרוחקים ולרוב אקזוטיים: תאילנד, סיישל, המלדיביים ועוד. המשמעות היא שחבילת נופש היא לא תמיד שם נרדף לחופשה זולה, זאת למרות שרובנו חושבים ככה.

מה כוללת חבילת נופש?

חבילת נופש כוללת לרוב טיסה ומלון, כאשר יש לרוב אפשרות לחבילה משודרגת. למשל, אפשרות להשכרת רכב, הסעות משדה התעופה, מלון בסגנון הכל כלול ועוד. לעיתים ניתן להוסיף אלמנטים לחבילה קיימת, אבל לרוב רוכשים את כל האלמנטים בחבילה.

לכן כשמזמינים חבילת נופש כלשהי יש לוודא מה היא כוללת ובעיקר -מה לא. כמו כן יש לבדוק התאמה לצרכים הספציפיים שלכם (למשל משפחה עם ילדים קטנים תעדיף מלון בסגנון הכל כלול), לתקציב ולבדוק טוב-טוב שאתם לא משלמים על אקסטרות שאתם לא צריכים (השכרת רכב למשל במלון הכל כלול)

אז מה עדיף – חבילת נופש מאורגנת או חבילה בהרכבה עצמית?

כמו כמעט כל דבר בחיים, גם כאן התשובה תלויה בכם:

  • אם אתם רוצים לצאת לחופשה בראש שקט- מומלץ שתעדיפו חבילת נופש מאורגנת שתסגור לכם את כל הפינות. אופציה זו מומלצת ביעדים רחוקים ולא מוכרים, זאת כדי להבטיח חופשה אותנטית עם כל הפינוקים.
  • אם אתם רוצים לצאת לחופשה שמותאמת לכם ולדרישות הייחודיות שלכם – כדאי שתבחרו בחבילות נופש בהרכבה אישית. אמנם יהיו לכם יותר כאבי ראש (ולרוב גם תשלמו יותר), אבל תהיו סמוכים ובטוחים שאתם מקבלים בדיוק את מה שאתם צריכים ורוצים.