חופשה ברגע האחרון

חופשה ברגע האחרון – מה צריך לדעת

כולנו רוצים להיות ספונטניים ולהזמין חופשה ברגע האחרון. אבל האם זה אפשרי ומה צריך לקחת בחשבון? לפניכם כל התשובות (כולל יעדים מומלצים) שיאפשרו לכם לתכנן חופשה מוצלחת גם במינימום זמן. אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאה ולגלות שתכנון חופשה לא חייב להיות משימה ארוכה.

מה לקחת בחשבון כשמתכננים חופשה ברגע האחרון?

לדעתנו כאשר מתכננים חופשה ברגע האחרון צריך להיות גמישים. ולא, אתם לא אמורים לעשות שפגאט אלא לשמור על ראש פתוח. למשל, מבחינת תאריכים, מועדי טיסות, אופי הטיסה (שכר, סדירה וכו’), אופי המלון (בוטיק, הכל כלול וכו’) ואפילו יעד החופשה.

אנחנו גם ממליצים להכין מזוודה מראש עם בגדים בהתאם לסגנון ולאופי היעד. למשל, אם אתם חושבים על חופשת חוף בסגנון הכל כלול ומתלבטים בין יוון לקפריסין – אנא ארזו מראש בגדי ים וקרם שיזוף.

המשמעות היא שאתם תהיו יצירתיים מבחינת הפרטים הקטנים, אבל תשמרו לעצמכם את המסגרת שקבעתם מראש. ובינינו – אין דבר מבאס יותר מאשר לתכנן חופשת בטן גב ולגלות שהגעתם למדבר

אז איך להתכונן לחופשה ברגע האחרון כשאין זמן?

הדרך הכי טובה להתכונן לחופשה כזו היא להתייחס אליה כחופשה לכל דבר. למשל, להודיע בעבודה שכנראה לא תהיו במשרד במועדים שקבעתם מראש לחופשה, להודיע למחלק העיתונים, לחברת האבטחה, לעשות ביטוח נסיעות לחו”ל לכל התקופה ובעיקר – להתכונן.

ומה לגבי היעדים המומלצים? מכיוון שמדובר בחופשה שהיא די בהפתעה, אנחנו ממליצים לא לקחת סיכון (אלא אם אין ברירה בגלל מקרה חירום כלשהו) ולחשוב על יעדים קרובים. למשל, קפריסין, יוון, תורכיה וכו’.

במקרה של חופשה ביעד מרוחק ואקזוטי (קוסטה ריקה, הרפובליקה הדומיניקנית וכו’) אתם לדעתנו מהמרים על כל הקופה. אמנם יש כאלו שאוהבים הרפתקאות, אבל כשמדובר בחופשה שלכם לא כדאי להסתכן כי בשורה התחתונה אתם רוצים ליהנות.

ולסיכום – חופשה בדקה ה-90 יכולה להיות הדבר הכי טוב שעשיתם לעצמכם, אבל רק בתנאי שאתם מכינים את עצמכם גם לבלתי צפוי. כדי למזער נזקים אנחנו ממליצים להגיע מוכנים לכל תרחיש ולהתייחס לכל מכשול בתור חוויה. חופשה נעימה