טיול לאיסלנד

טיול לאיסלנד הציורית, איך לתכנן נכון

טיול לאיסלנד הוא ללא ספק חוויה של פעם בחיים. אנחנו מזמינים אתכם לצאת איתנו לטיול שאין סיכוי שתשכחו

קצת על איסלנד

איסלנד היא אמנם מדינת אי קטנה יחסית (רק פי 5 ממדינת ישראל) עם מיעוט תושבים (רק כרבע מיליון איש), אבל היא עוצמתית ופראית עם פסגות קרחוניות מושלגות שבתוכן מערות קרח, פיורדים עצומים, מעיינות חמים, גייזרים, מפלים שוצפים ושדות אינסופיים של לבה.

השילוב של תופעות טבע כמו הרי געש פעילים, בריכות גיאותרמיות בחיק הטבע ושלג אינסופי על רקע גבעות ירוקות יכול להמיס גם את הציניקנים ביותר.

המפיקים של הסדרה “משחקי הכס” בחרו לצלם כאן פרקים רבים והם לא טעו. באיסלנד יש הכול לכל אחד וכן, גם אם אתם לא חובבי טבע לא תוכלו שלא להתפעל

מה רואים ב טיול לאיסלנד?

בטיול לאיסלנד רואים בעיקר טבע בתולי ובעלי חיים ייחודיים (תוכוני ים, לווייתנים ועוד), אבל גם אנשים קשוחים שהסתגלו לחיים בטמפרטורות מקפיאות מבלי להתפשר על איכות חיים, שמירה על איכות הסביבה וחיי קהילה תוססים שמזכירים יותר כפר קטן

אמנם טיול לאיסלנד נחשב אידיאלי לחובבי גיאולוגיה ומדעים, אבל כולם יכולים ליהנות מפארקים לאומיים, מנופים מרהיבים ומשפע תרבותי של מוזיאונים, מקומות בילוי, בתי קפה, מסעדות.

ואתם יכולים להסיר דאגה מלבכם מבחינה קולינרית כי האוכל באיסלנד מגוון, טעים וכולל אפשרויות שונות גם לשוחרי הבריאות וכן לצמחונים ולטבעונים שבינינו. אחרי הכל, באיסלנד אקולוגיה היא לא הצהרה אלא דרך חיים שבאה לידי ביטוי גם בתחום המזון

מה צריך לקחת בחשבון כשטסים לאיסלנד?

אמנם איסלנד היא יעד צפוני במיוחד עם מזג אוויר הפכפך, אבל הודות לפעילות הוולקנית יש בה שפע של אפשרויות רחצה גם בשיא החורף.

המשמעות היא שעליכם לארוז כמעט הכל: מצד אחד בגדי חורף כולל ביגוד תרמי ונעלי הרים עמידות למים, אבל מצד שני בגדי ים, קרם הגנה ומשקפי שמש. שיטת הבצל זה כאן.

חשוב לזכור שאופן התשלום המועדף באיסלנד הוא באמצעות כרטיסי אשראי בינלאומיים, אבל לכל צרה שלא תהיה (אובדן, גניבה וכו’) מומלץ להצטייד גם בכסף מזומן מקומי. וד”ש לביורק.