טיול לאירופה

טיול לאירופה – מחלום למציאות

טיול לאירופה מתקשר לרובנו עם טיול מאורגן לאירופה הקלאסית, אופציה שהייתה שכיחה בשנות ה-80 והוכיחה את הפתגם “תפסת מרובה לא תפסת”.

למזלכם זרמו מאז הרבה מים בנהרות של אירופה וכיום אפשר ליהנות מטיולים ברחבי היבשת בהתאמה אישית. לפניכם כמה אפשרויות לטיול לאירופה שכנראה לא חשבתן עליהן:

טיול לאירופה המלכותית

אם אתם רוצים להרגיש כמו מלכים במרחק נגיעה מהבית, אנחנו ממליצים לבקר במונקו. המקום עלה לכותרות הודות לחתונתה של השחקנית גרייס קלי עם הנסיך המקומי, כך שמאז פוקדים את המדינה (הכי קטנה בעולם אחרי הוותיקן) מפורסמים רבים

הם נהנים ממסלול המרוצים היחידי בעולם שנמצא בשטח בנוי, מקזינו מונטה קרלו וממעגן של יאכטות יוקרתיות במיוחד. הבעיה היחידה שתהיה לכם היא לבחור באיזה מכונית פאר לבצע נהיגה עצמית: פרארי או למבורגיני

טיול לאירופה הטרופית

רבים לא יודעים, אבל יש מקומות שונים באירופה שבהם ניתן ליהנות מאקלים טרופי כמו במדינות אקזוטיות (תאילנד, הודו וכו’). המשמעות היא שאתם מקבלים חופשה מושלמת קרוב לבית.

אחד ממקומות אלו הם האיים האזוריים, איים געשיים באוקיינוס האטלנטי שנחשבים לאוטונומיה פורטוגלית ושמספקים חוויה אותנטית לחובבי הטרקים, הטבע והגאולוגיה. טיול לאירופה הלא מוכרת זה כאן, רק תיזהרו מהר הגעש (למרות שהוא רדום)

אירופה הקרה

אם אתם אוהבים קור אמיתי, למה שלא תקפצו למקום שהיווה את ההשראה לסרט “לשבור את הקרח”? אנחנו מדברים כמובן על נורבגיה שבה לפי האגדה נולד סנטה קלאוס.

כאן תוכלו לנסוע במזחלת כלבים, לצפות בזוהר הצפוני, לישון במלון שעשוי כולו מקרח ובעיקר – לחזור הביתה עם פרופורציות לגבי החורף הישראלי

אירופה היהודית

למחפשי היידישקייט גם באירופה מומלץ לטוס לפראג. בירת צ’כיה היא המקום היחיד באירופה שבו השתמר הרובע היהודי כולל בית הכנסת אלטנוישול, המקום שבו התרחשה עלילת “הגולם מפראג”.

בפראג נמצא גם בית העלמין היהודי העתיק באירופה, יש בית מלון כשר (כולל מקווה ובית כנסת) ויש פה שפע של מסעדות כשרות ואטרקציות שיתאימו לכל יהודי. יש כאלה שטוענים שמדובר בטיול לאירופה שהייתה ואיננה, אבל אם לא תהיו פה איך תדעו?