טיול מאורגן ליפן

טיול מאורגן ליפן – חוויה בלתי נשכחת

יש לנו שתי בשורות בשבילכם: אחת רעה ואחת טובה. נתחיל עם הרעה. יפן היא אחת המדינות היקרות בעולם. ועכשיו הבשורה הטובה. ניתן לטייל ביפן בלי לפשוט יד, רגל וכיס. איך עושים את זה? המשיכו לקרוא וגלו את נפלאותיו של טיול מאורגן ליפן.

היעדים העיקריים בטיול מאורגן ליפן

טיול מאורגן ליפן יאפשר לכם להכיר את ארץ השמש העולה מקרוב כולל קולינריה, תרבות, דת ונופים ובעיקר את השילוב המנצח והייחודי בין חדש וישן, מודרני ועתיק. לפניכם היעדים העיקריים ששום טיול מאורגן ליפן אינו שלם בלעדיהם:

  • טוקיו – בירת יפן שנחשבת לאחת הערים הגדולות והמרתקות ביבשת אסיה. העיר היא אמנם מרכז אורבני עם מוזיאונים ומרכזי קניות, אבל יש בה גם שפע של גנים, מועדוני קריוקי (הידעתם שזו המצאה יפנית?) ומסעדות שף. ובמילים אחרות – חוויה לכל החושים
  • קיוטו– זוהי העיר הקדושה ביפן שמהווה מרכז תרבותי שמשמר את המסורת המקומית. בעיר יש כ-3000 מקדשים וארמונות והיא המקום הטוב ביותר ללמוד על היסטוריה, אמנות ואמונה יפנית.
  • הירושימה – העיר היא מוקד של האקדמיה היפנית, אבל גם סמל לאופטימיות, לכוח הרצון ולהתחדשות של היפנים שבנו אותה מהריסות לאחר שהוטלה עליה פצצת האטום ב-1945.

מה מיוחד ב טיול מאורגן ליפן?

הכל. יפן היא ארץ של ניגודים ומבטאת תרבות אחרת לחלוטין מזו שאנחנו מכירים. לא רק בישראל, אלא בעולם המערבי בכלל. לכן המועד המומלץ ביותר לטוס ליפן במסגרת טיול מאורגן היא בחודש מרץ

בחודש זה מתקיימות חגיגות הסאקורה (פריחת הדובדבן) שנחשבות למוקד החיים במדינה. זה הזמן האידיאלי להכיר את אורח החיים המקומי, לפגוש את האותנטיות היפנית בלי פילטרים ולהרגיש את הדופק היפני פועם.

אז באיזה טיול מאורגן לבחור? מכיוון שמדובר ביעד מרוחק עם קודים של התנהגות שלא מוכרים לנו, כדאי להצטרף לטיול מאורגן של קבוצה קטנה מטעם חברה גדולה. ככה אתם מבטיחים לעצמכם מינימום הוצאות ומקסימום הנאה. למשל, לינה במלונות הטובים ביותר, ביקור באתרים המעניינים ביותר, מדריכים איכותיים ובעיקר – ראש שקט וחוויות לכל החיים.