טיסה לאיסטנבול

טיסה לאיסטנבול – חגרו חגורות

היא עיר הנמל הראשית של טורקיה והעיר הגדולה במדינה, היא בירת מחוז מרמרה והייתה בעבר בירת האימפריה הביזנטית בשמותיה השונים (ביזנטיון, קונסטנטינופול וקושטא) ובירת האימפריה העותומאנית. ברוכים הבאים לאיסטנבול, העיר היחידה בעולם שנמצאת גם באסיה וגם באירופה. מוכנים להזמין טיסה לאיסטנבול?

מה יש לראות באיסטנבול?

טיסה לאיסטנבול תביא אתכם לאתרים הכי מעניינים שיש, כך שכל אחד ימצא בה משהו לאהוב. למשל, אוהבי הארמונות ישמחו לגלות בעיר את ארמון טופקאפי (הארמון ששימש את הסולטנים עד המאה ה-19) ואת ארמון דולמאבהצ’ה (הארמון ששימש אותם החל מהמאה ה-19), אבל גם חובבי ההיסטוריה והמוזיאונים לא יתאכזבו כי בעיר יש שפע של מבנים מכל הסוגים.

למשל, בעיר יש את מסגד סולימאנייה (המסגד הגדול בעיר שמחצרו נשקף הנוף העירוני המרהיב), את מוזיאון איה סופיה (כנסייה שהפכה למסגד ושמהווה את אחת הדוגמאות הבולטות לאמנות ואדריכלות ביזנטית). שניים מהאתרים העיקריים הללו של העיר שהטיסה לאיסטנבול חייבת לכלול אותם, במיוחד אם זו הפעם הראשונה שלכם בעיר.

אם אתם אוהבים שופינג, אל תוותרו על שדרות איסתיקלאל (מדרחוב הקניות העירוני העיקרי) ועל הבזאר הגדול (אחד השווקים העתיקים והגדולים בעולם). אבל

אם אתם בעניין של נופים – גם כאן טיסה לאיסטנבול יכולה להשביע את רצונכם. אנחנו ממליצים לעלות מגדל התקשורת העירוני. זהו לא רק המגדל הגבוה באיסטנבול ובתורכיה כולה, אלא גם נקודת התצפית האולטימטיבית על העיר. יש פה כמובן גם מסעדות, כך שלא תישארו רעבים.

למרות שמדובר בעיר שנמצאת בשתי גדותיו של מיצר הבוספורוס, אתם יכולים להסיר דאגה תחבורתית מלבכם כי בעיר יש שפע של אפשרויות להתניידות.

למשל: רכבת תחתית, חשמליות וספינות שמקשרות בין שני חלקי העיר (יוצאות בעיקר מגשר הזהב). לפחדנים ביניכם מומלץ לחצות את העיר באמצעות גשרים שונים: גשר גאלטה, גשר הבוספורוס וגשר פתיה סולטאן מהמט.

וכמה עולה טיסה לאיסטנבול?

מכיוון שאיסטנבול היא עיר שניתן לבלות בה כל השנה, בטח תחשבו שמחירי הטיסות לעיר יקרים. לשמחתכם המצב דווקא הפוך כי העובדה שאיסטנבול קרובה אלינו (שעתיים טיסה בלבד) מוזילה את העסק, כך שאיסטנבול הופכת להיות יעד נגיש ששווה לכל נפש וכיס. אז ניפגש באיסטנבול?