טיסה לאמסטרדם

טיסה לאמסטרדם הבירה ההולנדית

חושבים על חופשה ביעד שכולם אוהבים? ברוכים הבאים לאמסטרדם, העיר שמתאימה לצעירים, מבוגרים ואפילו משפחות עם ילדים. המשיכו לקרוא וגלו למה גם אתם חייבים לבקר בבירת הולנד ולהצטרף אלינו ל טיסה לאמסטרדם

חובבי אמנות

אם אתם אוהבים אמנות – אמסטרדם מחכה לכם עם שפע של מוזיאונים שיעשירו את הנפש היצירתית שלכם. והנה רשימה חלקית של המוזיאונים שאסור לכם לפספס:

  • מוזיאון ואן גוך שכולל יצירות מקוריות של האמן
  • רייקמוזיאון
  • מוזיאון רמברנדט

ומה אתם צריכים לעשות כדי ליהנות מכל הטוב הזה? רק להזמין טיסה לאמסטרדם וזהו. נכון שזה פשוט?

טיסה לאמסטרדם גם להיסטוריונים חובבים

אם אתם מתעניינים בהיסטוריה (ובמיוחד בהיסטוריה יהודית)– אמסטרדם היא המקום בשבילכם. כאן תוכלו לבקר באמצעות טיול מאורגן בארמון המלכה, בבית אנה פרנק, ברובע היהודי העתיק ובמקומות נוספים שיאפשרו לכם להכיר את ההיסטוריה של האימפריה לשעבר

בליינים

אם אתם בליינים אין ספק שטיסה לאמסטרדם היא הדרך שלכם להבטיח שתהיו מרוצים. באמסטרדם יש שפע של מסעדות, בתי קפה וקופי-שופס (בעיקר בכיכר דאם – הכיכר המרכזית של העיר). בנוסף, בעיר יש חיי לילה תוססים, מועדונים טרנדיים ורובע אורות אדומים שידוע בכל העולם.

חולי שופינג

גם אם אתם בעניין של שופינג כדאי שתזמינו טיסה לאמסטרדם בהקדם. בעיר יש ירידים שונים, (שוב, בכיכר המרכזית) קניונים מעוצבים (למשל מגנה פלאזה), רחובות שנחשבים אידיאליים לקניות (למשל קלברסטראט) ושווקים מעניינים שזה הזמן להכיר (גם כאן, על קצה המזלג בלבד):

  • שוק הפרחים
  • דאפר מרקט
  • שוק אלברט קואפ
  • שוק וטרלופליין

מתי להזמין טיסה לאמסטרדם?

כמובן שהעיתוי הטוב ביותר להזמין טיסה הוא בקצוות של עונת התיירות (בעיקר מבחינה כלכלית), אבל אנחנו יודעים שזה לא תמיד אפשרי. למשל, רוב הפסטיבלים והאירועים נערכים בעונות הקיץ והאביב שנחשבות יקרות לתיירים.

לכן, אנחנו ממליצים להזמין טיסות בסגנון צ’רטר או לואו-קואסט– מה שיאפשר לכם ליהנות מכל העולמות. גם בילוי בעיר התעלות בתקופה הכי יפה בשנה, גם לחסוך כסף לחזור הביתה עם מזוודות עמוסות במוצרים מקומיים (הרינג, גבינת גאודה ועוד) וקניות איכותיות.