טיסה לבטומי

טיסה לבטומי – חוויה יוצאת דופן

טיסה לבטומי היא הרבה יותר מטיסה לעיר נמל לחוף הים השחור בגאורגיה (לשעבר גרוזיה). העיר היא גם הבירה של הרפובליקה הגאורגית האוטונומית אג’ריה, התחנה האחרונה בקו הרכבת הטראנס-קווקזי והנקודה הסופית של קו צינור הנפט מבאקו.

כל אלו ועוד הופכים את בטומי ליעד אידיאלי לאנשי עסקים, למשפחות, למשקיעי נדל”ן ולקרוזים. כשמוסיפים למשוואה את האקלים הסובטרופי ואת המעיינות החמים התוצאה אחת –  מקום שגם אתם חייבים לבקר בו. אנחנו מזמינים אתכם לצאת איתנו לטיסה לבטומי ולגלות קסם קווקזי אותנטי.

מה יש לעשות בבטומי?

הודות למיקומה ולמזג האוויר שלה, בטומי נחשבת לעיר קיט ומרפא רב שנתית. לפניכם כמה האטרקציות המרכזיות של העיר:

  1. הגנים הבוטניים שכולל יותר מ-3000 עצים ממדינות שונות (מאוסטרליה דרך קנדה ועד יפן) ויותר מ-100 זנים שונים.
  2. המוזיאון הממלכתי של אג’ריה – מוזיאון שכולל מוצגים מההיסטוריה של בטומי כולל כתר מלכותי, כדים ממתכות יקרות (זהב וכסף) ועוד
  3. הדולפינריום של בטומי שכולל 100 סוגים שונים של דגים
  4. מצודת גוניו (אפסרוס)- מבצר רומאי שנמצא בשפך נהר צ’ורוחי לים השחור
  5. האוניברסיטה הטכנולוגית של בטומי שכוללת מתקני שעשועים על המבנים
  6. פסל עלי ונינו שמסמל את סיפור האהבה של רומיאו ויוליה הגאורגיים: עלי המוסלמי ונינו הנוצרייה

מה עוד צריך לדעת לפני טיסה לבטומי?

טיסה לבטומי נמשכת רק שעתיים וחצי מתל אביב, כך שהיא מהווה את המקום המושלם לחידוש מצברים. ומה לארוז לפני טיסה לבטומי? הכל.

בבטומי יש חוף ים מרהיב ביופיו שנמשך לאורך עשרות קילומטרים עם טיילת מפנקת, מלונות חדשים עם כל הפינוקים, וטבע משגע של הרים מושלגים. המשמעות היא שכדאי לכם להביא בגדים לסקי לצד בגדי ים ומשקפי שמש.

ומה אוכלים בבטומי? מכיוון שהעיר היא שילוב מנצח של ישן וחדש, מודרני ועתיק, מזרח ומערב כדאי שתצטיידו בבגדים נוחים שיאפשרו לכם לאכול כיד המלך, אבל בלי לפתוח כפתור בג’ינס. מצד אחד – מאכלים גאורגיים מסורתיים כמו חצ’פורי וחינקלי לצד מנות גורמה ומקדונלדס.