טיסה לברצלונה

טיסה לברצלונה שלא הכרתם

מאז שהעיר אירחה את האולימפיאדה, ברצלונה הפכה ליעד תיירותי שאהוב על תיירי כל העולם ובעיקר ישראלים. אנחנו מזמינים אתכם לצאת איתנו לבירת קטלוניה ולקבל הצצה על הקסם של ברצלונה. טיסה לברצלונה תביא אתכם לעיר שהיא גן עדן של אמנות, כדורגל ושופינג. ובמילים אחרות – בדיוק מה שאתם צריכים לחופשה מושלמת והמקום שבו כל אחד ימצא משהו לאהוב.

האטרקציות העיקריות לברצלונה

ונתחיל באמנות. בעיר התגוררו ועבדו אמנים ידועים כמו פיקאסו, אבל כולם מכירים את גאודי ואת כנסיית המשפחה הקדושה (סגרדה פמיליה) שהוא בנה. למזלכם יש בעיר בניינים נוספים שלו, כך שאתם לא חייבים לעמוד בתור כמו כולם. למשל:

  • המחצבה (לה פדררה) – מבנה ייחודי שמארח תערוכות של גאודי
  • קאסה באטיו – בניין מגורים שכל כולו גאודי
  • פארק גואל – פארק שכולל מבנים כמיטב הדמיון של גאודי

ועכשיו כדורגל. העיר ברצלונה היא ביתה של קבוצת הכדורגל המקומית שכולם מכירים ולא רק חובבי הז’אנר. אם אתם מגיעים באמצעות טיסה לברצלונה במיוחד למשחק בקמפ נואו (האצטדיון העירוני), תנו לנו להמליץ לכם מה לעשות בשאר הזמן

אחת האופציות המועדפות היא ביקור באתרים השונים של העיר כמו התצפית מהר היהודים (מונטז’ואיק), מופע המים בכיכר אספניה שמשלב אש, מים וצבע ואפילו קפיצה לאקווריום.

ואיך אפשר בלי שופינג? ברצלונה ידועה הודות לשדרת רמבלה (המדרחוב המרכזי שמגיע לים), אבל יש בה אפשרויות נוספות לקניות איכותיות. למשל,  שוק הפרחים, שוק הפשפשים, שוק הציפורים, שוק האוכל לה בוקריה ועוד

מה צריך לדעת לפני טיסה לברצלונה?

אם גם אתם מתכננים טיסה לברצלונה כדאי שתדעו שלמרות שרבים לא דוברים אנגלית, העיר קלה לניווט והתחבורה הציבורית בה מפותחת וזולה. ניתן לרכוש כרטיסיה משולבת לכל אמצעי התחבורה (מטרו, אוטובוסים וחשמליות) שיאפשר לכם להתנייד בה בקלות.

עם זאת, חשוב לדעת שברצלונה היא לא רק עיר תיירותית וחיים בה אנשים כמונו. המשמעות היא שהתרחקות ממוקדי העניין הפופולאריים תאפשר לכם חוויה אותנטית ושפויה מבחינת מחיר של אוכל, קניות ובילויים.

וטיפ אחרון – מכיוון שברצלונה היא בירת חבל קטלוניה, יש סיכוי שלא תצליחו להבין את העגה הספרדית שנהוגה פה. לידיעתכם גם הספרדים לא מסתדרים כאן ואתם בחברה טובה. לדעתנו זה חלק מהיופי של העיר, אבל אם לא תהיו כאן איך תדעו?