טיסה לדובאי

טיסה לדובאי – איך מוצאים את הדיל הנכון

רבים טוענים שדובאי היא לאס וגאס של המזרח התיכון, אנחנו ממליצים שתבדקו את הנושא מקרוב ותזמינו טיסה לדובאי. לפניכם כל מה שאתם צריכים לדעת על דובאי ולא העזתם לשאול.

מה יש לעשות בדובאי?

דובאי אמנם התחילה ככפר קטן על נתיב הסחר להודו, אבל היום היא בירת האמירויות המאוחדות שנושאת את אותו שם. המשמעות היא שטיסה לדובאי מאפשרת לכם ליהנות משילוב מנצח של ישן וחדש, מודרני ועתיק וכמובן – מזרח ומערב. 3 שעות של טיסה ואתם בעולם אחר

בדובאי תוכלו לבקר בגורדי שחקים (למשל בורג’ אל חליפה שהוא המגדל הגבוה בעולם), מלונות פאר וקניונים גדולים (כולל הקניון הגדול בעולם עם מותגים כמו ורסאצ’ה, ארמאני, דיור ועוד), אבל גם במבנים עתיקים, בבזארים ססגוניים של תכשיטים, תבלינים ובדים ובמסעדות שמגישות אוכל מסורתי. ובמילים אחרות – יש פה משהו לכל אחד ותמיד יש כאן מה לאהוב.

אטרקציות בדובאי

אחת האטרקציות המרכזיות בדובאי היא אי התמרים. מדובר ב-1 משלושת האיים המלאכותיים של האמירות שכולל מלונות, מסעדות ואטרקציות שונות. ניתן לראות את האי מהאוויר במהלך הטיסה לדובאי, אבל כדאי גם לעשות זאת באמצעות צניחה חופשית. אם יש לכם פחד גבהים, מומלץ להסתפק בשייט מסביב לאי. החוויה מובטחת.

אטרקציה נוספת היא כמובן בורג’ אל חליפה שכבר הוזכר פה. הבניין מתנשא לגובה של 828 מטר וגם אותו ניתן לראות במהלך טיסה לדובאי, אבל מומלץ גם לטפס לתצפית במרומיו ולחזות בכל האמירות שנפרשת לרגליכם. למי מכם שמפחד ממעליות מומלץ לצפות במזרקות הצבעוניות והמוזיקליות שנמצאות למרגלות הבניין

מה צריך לדעת לפני ה טיסה לדובאי?

לפני שאתם מזמינים טיסה לדובאי כדאי שתזכרו שמדובר בעיר מוסלמית. אמנם רוב התושבים בה אזרחים זרים, אבל במקום שולטים חוקי האסלאם. המשמעות היא שכדאי להקפיד על בגדים צנועים (כן, גם בשיא החום), לא לשתות אלכוהול במקומות ציבוריים, לא לבקר את השלטון בפומבי ולא להביע חיבה בפרהסיה.

חשוב גם לזכור שמדובר באזור מדברי עם הבדלי טמפרטורות מהותיים בין היום ללילה. לכן מומלץ להזמין טיסה לחודשי החורף אבל להצטייד גם בבגדים קצרים. אמנם ברוב האטרקציות (כולל תחבורה ציבורית) המזגנים פועלים, אבל יש להימנע מפעילות גופנית מאומצת.