טיסה ללונדון

טיסה ללונדון – מה לבדוק לפני

תה, גשם, קניות באוקספורד סטריט, כדורגל איכותי ונימוס בריטי מעודן. אם אפילו רק חלק מזה גורמים לכם לעקצץ בהתרגשות – גם אתם חייבים לעצמכם טיסה ללונדון. הבעיה היא שהטיסה ללונדון נחשבת לעסק יקר, אבל למזלכם אצלכם זה לא חייב להיות ככה.

כיום אפשר למצוא טיסות ללונדון (ומיד נפרט)במחירים הגיוניים, כך שאתם יכולים לבקר בעיר הבירה האנגלית בלי לפשוט יד, רגל או כיס. אבל מה יש לראות שם במחירים ששווים לכל נפש? אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא ולגלות שלונדון כן מחכה לכם ועוד בזול.

טיסה ללונדון – הדרך שלכם להתחיל את הטיול ברגל ימין

נתחיל מהטיסה ללונדון שבה אתם יכולים לחסוך והרבה הודות לשלל אפשרויות: טיסות של הרגע האחרון, טיסות בחורף, דילים ללונדון (לרוב כוללים גם מלון והעברות), טיסות דרך יעדי ביניים וטיסות לשדות תעופה יחסית מרוחקים מהעיר

זה אולי לא נשמע מפתה, אבל נחיתה בשדה תעופה לוטון (50 ק”מ מלונדון) ולא בשדות התעופה העיקריים (הית’רו וגטוויק) יכולה לעשות הבדל גדול בכיס. וזה כמובן רק דוגמה לשינוי קטן מיני רבים.

ומה יש לעשות בלונדון במחיר שפוי?

ועכשיו לאטרקציות החינמיות. מלבד חילופי המשמר שכולם מכירים, גם רוב הגנים והפארקים של לונדון פתוחים לקהל ללא תשלום. רובם גם כוללים גני שעשועים, אגמים פסטורליים ששטים בהם ברבורים וברווזים, פסלים ואפילו פסטיבלים שונים (נדרש לגביהם לרוב תשלום נוסף). המשמעות היא שאתם נהנים אבל לא מבזבזים. היינו אומרים אמריקה אבל מדובר בלונדון.

לא כולם יודעים, אבל יש גם מוזיאונים שביקור בהם לא מצריך דמי כניסה. למשל, הגלריה הלאומית שמארחת יצירות של ואן גוך, בוטיצ’לי, מונה, דה וינצ’י ועוד. גם הכניסה למוזיאון הבריטי ולמוזיאון ההיסטוריה של הטבע היא בחינם. זו רשימה חלקית בלבד, כך שמבחינתכם זו תרבות עילית באפס הוצאות.

ובטח תשמחו לדעת שיש עוד המון אופציות בלונדון שלא מצריכות מכם לפתוח את הארנק. למשל, מופעי רחוב, ציורי גרפיטי על קירות העיר, גלריות לאמנות ואפילו פסטיבלים ופעילויות בחיק הטבע (בעיקר בקיץ). בחלק מהמקומות נדרשות הרשמה מוקדמת למרות שהכניסה חופשית, כך ששווה להתכונן מראש ולהבטיח שתבלו כמו מלכים. אז מי אמר שלונדון יקרה?