טיסה לניו יורק

טיסה לניו יורק – מה מומלץ לבדוק

טיסה לניו יורק היא החלום של ישראלים רבים, אבל הצורך בוויזה לארה”ב והמחיר הגבוה יחסית גורמים ליותר מדי אנשים לוותר על התענוג. לא אצלנו. אנחנו טוענים שחלומות נועדו כדי שנגשים אותם, כך שאם אתם מתעניינים בטיסה לניו יורק – המשיכו לקרוא וגלו את התפוח הגדול שלא הכרתם.

טיסה לניו יורק – מה צריך לדעת?

כשאומרים ניו יורק הכוונה היא בעיקר למנהטן, אבל לצערנו אתם טועים ומטעים. ניו יורק העיר מחולקת ל-5 רבעים וזה המקום להכיר אותם:

  • ברוקלין– הרובע שנודע הודות לקהילה היהודית הגדולה אבל יש בו כמובן הרבה יותר מזה. למשל, מוזיאון ברוקלין שנחשב לאחד ממוזיאוני האמנות המובילים בארה”ב.
  • סטטן איילנד– הרובע הקטן ביותר בניו יורק שנחשב עד לא מזמן למקום המזוהם ביותר בעולם, זאת לאור העובדה שהאשפה מכל רחבי ניו יורק הגיעה אליו
  • מנהטן – הרובע המרכזי בעיר ניו יורק שנחשב למרכז העסקים (וולסטריט), התרבות והבידור העולמי (ברודווי) ולביתם של אטרקציות שונות כמו סנטרל פארק, פסל החירות, האמפייר סטייט בילדינג וטיימס סקוור
  • ברונקס – הרובע היחיד בעיר שבו זורמים נהרות של מים מתוקים וביתו של אצטדיון היאנקיס, גן החיות והגן הבוטני המפורסמים. כאן גם נמצאים שני הפארקים הגדולים בעיר
  • קווינס –הרובע המגוון ביותר בניו יורק מבחינה אתנית וביתם של שני נמלי התעופה העירוניים: ג’י. אף קנדי ולה גוורדיה. שניהם נחשבים לעמוסים ביותר בעולם.

ולמה אנחנו מספרים לכם את כל זה?

לא רק כדי שתכירו במקצת את הרובעים השונים של ניו יורק, אלא גם שתכינו את עצמכם למה שמחכה לכם בעיר הזו. למשל, שתדעו שכל טיסה לניו יורק נוחתת בקווינס, כך שנדרשת מכם תחבורה לאטרקציות השונות הרלוונטיות עבורכם (שיהיו כנראה בברוקלין או במנהטן).

ואיך אפשר בלי הנקודה הישראלית? לעיר ניו יורק יש רק 11 ערים תאומות ברחבי העולם שנבחרו בקפידה, זאת לאור המרכזיות הבינלאומית שלהן. ברשימה המכובדת ניתן למצוא שמות כמו טוקיו, לונדון, רומא וכו’ וגם את הנציגות שלנו. ירושלים. אנחנו טוענים שזו ההוכחה לחשיבות הרבה שמעניקים לנו בניו יורק, אבל אם לא תזמינו טיסה לניו יורק איך תדעו?