טיסה לפריז

טיסה לפריז שעוד לא הכרתם

פריז היא לדעת רבים העיר היפה בעולם אם לא הרומנטית ביותר. אז עלו על טיסה לפריז וגלו כאן את כל הסודות של עיר האורות. קדימה, ממריאים לעיר הרומנטית בעולם.

טיסה לפריז – מה מחכה לכם

טיסה לפריז מישראל תביא אתכם קרוב לוודאי לשדה התעופה שארל דה גול – רק 45 דקות נסיעה או כ-25 דקות במטרו ממרכז העיר. אמנם שדה התעופה אורלי נחשב קרוב יותר (רק כחצי שעה נסיעה), אבל ההגעה ממנו לעיר באמצעות המטרו נמשכת הרבה יותר זמן (כ-40 דקות). המשמעות היא שאתם מתחילים את הביקור שלכם בפריז ברגל הכי נכונה שיכולה להיות.

במרכז העיר פריז מחכות לכם כל האטרקציות הידועות כמו מגדל אייפל, שאנזאליזה, המולאן רוז ועוד. אם אתם לא רוצים להיות כמו כולם אנחנו ממליצים לכם לצאת מהקופסה. לפניכם כמה רעיונות לבילוי זוגי בפריז שנחשבים לפחות מוכרים.

  • טיול אופניים בשניים – בעיר פריז יש שבילים רבים לאופניים שרק מחכים לכם, כך שמומלץ לשכור אופניים על בסיס יומי (יש כמה נקודות השכרה ברחבי העיר) ולדווש בשניים להנאתכם
  • מוזיאון ל’אורסי– המוזיאון אמנם נמצא במרכז העיר אבל נחשב פחות ידוע ומבחינתכם זה אומר פחות תורים. המוזיאון נמצא בתחנת רכבת ישנה ומציג תערוכות של ציירים אימפרסיוניסטים ורומנטיים מהמאה ה-19 כמו ואן גוך, מונה, דגה ועוד
  • רובע מארה – רובע זה נחשב לציורי במיוחד וכולל לא רק אווירה יהודית כמו בבית (בית כנסת, מסעדות כשרות ועוד), אלא גם מוזיאון קסמים, את הבית של ויקטור הוגו, מוזיאון עם יצירות של פיקסו ועוד חוויות פריזאיות אותנטיות שכדאי במיוחד להכיר בזוג.
  • בית הקברות פר לשז שבו נחים לנצח גדולי עולם ששינו את הרומנטיקה של כולנו: ג’ים מוריסון, אדית פיאף, גופו של המלחין הרומנטי שופן (ליבו הועבר לפולין), אוסקר ווילד (עם סימני אודם על קברו), השאנסונרז’ילבר בקו, המלחין ביזה (כרמן) וזוג הנאהבים איב מונטאן וסימון סניורה.
  • הלובר – נכון, כולם הולכים לשם כדי לראות את המונה ליזה אבל אתם לא. אנחנו ממליצים לבקר דווקא את ונוס ממילו שמייצגת את אלת האהבה והיופי