טיסה לתאילנד

טיסה לתאילנד – מה לקחת בחשבון

טיסה לתאילנד היא החלום של ישראלים רבים ובצדק. החופש, החופים, השלווה והשקט שאין לו מחיר. אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו לטיסה לתאילנד (לצערנו וירטואלית כרגע) כדי לגלות מה מחכה לכם שם. הדקו חגורות כי אנחנו ממריאים.

טיסה לתאילנד – חופשה מושלמת במרחק נגיעה

טיסה לתאילנד אמנם נמשכת כ-10 שעות, אבל כל שנייה של טיסה שווה את ההנאה שלכם מיד עם הנחיתה. מזג אוויר טרופי, מלונות מפנקים, מסאז’ים איכותיים ואתרים שכל אחד ימצא בהם משהו לאהוב. לפניכם האטרקציות העיקריות בתאילנד שאסור לכם לפספס:

  • פוקט – אחד מאתרי התיירות הפופולאריים בתאילנד עם אתרי צלילה וכפרי דייגים אותנטיים. זה המקום להצטייד בפנינים מתורבתות שמגדלים במקום ולהביא כמזכרות הביתה למי שאוהבים
  • קוסמוי –אי אקזוטי עם חפים לבנים, אוצרות טבע, מפלים שיוצרים בריכות מים טבעיות ומטעי קוקוס מלוא העין. המקום אידיאלי לשוחרי האקסטרים הודות למסלולי אומגה, בנג’י ושאר פעילויות שיקפיצו לכם את האדרנלין בדם.
  • צ’אנג מאי – העיר הגדולה בצפון תאילנד שמשופעת במקדשים בודהיסטים, אדריכלות אקלקטית ובעיקר פסטיבלים מקומיים עם אוכל, ריקודים, דוכני אמנות ומוזיקה אותנטית. המקום האולטימטיבי למי שרוצה להכיר את תאילנד האמיתית.

מה חשוב לדעת לפני שטסים לתאילנד?

תאילנד מתאימה לביקור כל השנה, אבל יש תמיד לקחת בחשבון את מזג האוויר. למעשה, בתאילנד יש 3 עונות ולא 4:

  • העונה החמה– עונה שנמשכת ממרץ עד מאי ומתאפיינת בחום ובלחות ולעיתים גם בגשם
  • העונה הקרה– עונה שנמשכת מנובמבר עד פברואר ונחשבת לעונה הטובה ביותר לביקור במדינה
  • העונה הגשומה – עונה שנמשכת מיוני עד אוקטובר ונחשבת ללא צפויה. מצד אחד אפשרות לגשמים חזקים ולמונסונים ומצד שני אקלים חם ולח

לסיכום

אם אתם אוהבים מסיבות פול מון, רוצים לעשות סלפי עם שייק ביד ונוף ברקע, מחפשים יעד שהמילה קור לא קיימת בו, מעוניינים לקרוע את העיר בלי לקרוע את הכיס והארנק ובעיקר שמחים לצאת מהשגרה – בואו לתאילנד.

רק כאן תוכלו ליהנות מכל האפשרויות האלה ורבות נוספות במחירים שיפתיעו גם אתכם. אנחנו טוענים שחלומות נועדו להתגשם, אז למה אתם מחכים?