טיסות לברלין

טיסות לברלין – תכנון החופשה שלך

טיסות לברלין נכנסו לתודעה הישראלית בעקבות מחאת הקוטג’, אבל גם אם אתם לא מתכננים רילוקיישן לעיר הבירה הגרמנית – בטח תשמחו לדעת שאפשר לבלות בברלין בזול ולא רק בתחום האוכל. איך עושים את זה בהצלחה? המשיכו לקרוא וגלו איך טיסות לברלין יכולות להיות ההתחלה של טיול גדול

טיסות לברלין – לא רק שואה ומלחמה קרה

כולנו מכירים את העיר ברלין לרעה משיעורי ההיסטוריה, אבל מאז שהעיר הפכה לבירת גרמניה המאוחדת השתנו פניה ללא הכר. המשמעות היא שהיום ברלין היא עיר תיירותית תוססת שכל אחד ימצא בה את מבוקשו.

רוצים דוגמאות? בבקשה. הנה רשימה חלקית:

  • אדריכלות – הרייכסטאג הוא מקום מושבו של הפרלמנט הגרמני והוא הרבה יותר מבית הנבחרים. המקום מתהדר בעיצוב אדריכלי מיוחד במינו שמבטא את השקיפות של החקיקה הגרמנית. והמלצה מאיתנו – אל תגיעו לכאן בימים חמים כי הזכוכית שמקיפה את המבנה תחמם אתכם כמו תנור.
  • פארקים – העיר ברלין נחשבת לירוקה הודות למגוון של פארקים עירוניים. למשל: פארק סנסוסי, פארק נויארגרטן ועוד. רוב הארמונות של ברלין (למשל ארמון שרלוטנבורג) כוללים גם פארקים רחבי ידיים, כך שאתם נהנים מ-2 ציפורים במכה אחת.
  • קניות – ברלין נחשבת ליעד יקר למי שמחפש שופינג זול, אבל יש בה שפע של הזדמנויות לכל אחד. אם אתם מחפשים לחסוך אנחנו ממליצים על שוק המאוורפארק ועל שוק ה-17 ביוני (האחרון מתקיים רק בשבתות). לרשותכם עומדים גם חנויות אאוטלט כמו Designer Outlet Berlin שניתן למצוא בהן מציאות
  • פסטיבלים- בעיר מתקיימים פסטיבלים רבים בתחומים שונים כמו פסטיבל הסרטים הבינלאומי של ברלין (כל שנה בפברואר), פסטיבל האורות (מתקיים כל שנה בחודש אוקטובר), שבוע האופנה שמתקיים בינואר וביולי כל שנה). וכמובן, כמו בשאר גרמניה גם פה יש שווקים לפני חגים מרכזיים (כריסמס, פסחא וכו’) ופסטיבל אוקטוברפסט.

לסיכום

טיסות לברלין נמשכות רק כ-4 שעות, אבל הן הדרך שלכם לצבור חוויות שלא תמצאו במקומות אחרים. אנחנו בטוחים שגם אתם תתאהבו בעיר ואחרי ביקור אחד תרצו לחזור אליה שוב, אז למה שלא תתחילו עכשיו?