כרטיסי טיסה זולים

כרטיסי טיסה זולים ואיך מוצאים אותם

כולם רוצים לצאת לחופשה וליהנות מכל האטרקציות בלי לשלם יותר מדי. איך עושים את זה? הדרך הכי טובה להתחיל את החופשה ברגל ימין (גם מבחינת הארנק וחשבון הבנק) היא מציאת כרטיסי טיסה זולים.

אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא ולגלות את כל התשובות: איפה ניתן למצוא היום כרטיסי טיסה זולים, מה חשוב לשים לב כשמזמינים טיסת לואו קוסט, מה התוספות לטיסות לואו קוסט ועוד. אנחנו מתחילים, אז הדקו חגורות והצטרפו אלינו כדי להבטיח חופשה זולה ומהנה.

איפה ניתן למצוא היום כרטיסי טיסה זולים?

התשובה היא כמובן באינטרנט, אבל אנחנו לא מדברים רק על אתרים בסגנון “הדקה ה-90” או “טיסות זולות לחברים”. כיום יש אתרי אינטרנט שמרכזים את כל חברות התעופה ומאפשרות השוואות מחירים בלחיצת כפתור.

אחד האתרים הפופולריים הוא אתר קיווי שיש בו אופציה ייחודית (לפחות ככל שאנחנו יודעים) – אפשרות לטיסות זולות במיוחד באמצעות שימוש באפליקציית תוכנת VPN. אפליקציה זו מאפשרת לכם לשנות את הגדרות המיקום שלכם, כך שאתם חומקים ממחירי טיסות גבוהים.

ורק לידיעה – אתרים לחיפוש טיסות לוקחים בחשבון אלמנטים שונים (בין השאר את המטבע המקומי והמיקום שלכם) כדי לחשב את מחיר הטיסה.

לכן, אם תגלשו לכאורה ממדינה שיש בה שכר ממוצע נמוך מאשר המדינה שלכם, אם תעשו שימוש בחברת התעופה המקומית של מדינה אחרת, אם תנקו את היסטוריית הגלישה שלכם ותהיו גמישים בתאריכים – מובטח לכם חסכון משמעותי

למה חשוב לשים לב כשמזמינים כרטיס טיסה?

במידה וכבר הזמנתם טיסה זולה, רוב הסיכוי שהיא תהיה טיסת לואו-קוסט או טיסת שכר. בטיסות מסוג זה יש לשים לב טוב-טוב לאותיות הקטנות.

למשל, האם הטיסה כוללת ארוחה או שתצטרכו לשלם עליה בנפרד, מה המשקל של המזוודה שתוכלו לשאת וכמה תיאלצו לשלם על מזוודה נוספת (ובאיזה משקל היא תהיה). לעיתים תשלמו יותר אם תרצו שכל בני המשפחה/חברים יישבו זה לצד זה.

למעשה, בטיסות לואו קוסט יש שפע של תוספות מסוגים שונים כיד הדמיון הטובה (של חברת התעופה כמובן). ולנו לא נותר אלא לאחל לכם טיסה נעימה וחופשה נעימה.