מונית לשדה התעופה

מונית לשדה התעופה או לא?

אחת המשוכות העיקריות שנתקל בה כל מי שנוסע לחו”ל היא ההגעה משדה התעופה למלון (וכמובן גם להיפך עם סיום החופשה). במדינות שונות יש לכך פתרונות שונים וזה המקום להכיר את האפשרויות השונות. אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאה כדי לגלות איך מתחילים את החופשה ברגל הנכונה והאם להזמין מונית לשדה התעופה או אולי יש תחליף אחר

אובר או מונית לשדה התעופה

תחבורה שיתופית כמו אובר לצערנו נחשבת לאופציה יקרה, בעיקר בשעות העומס. אמנם אפליקציות שונות להזמנת תחבורה שיתופית פועלות ברחבי העולם, אך לא בכל המדינות. בצרפת למשל הטילה הממשלה קנסות על אובר.

בנוסף, אין לכם שליטה כנוסעים על הנהג ואתם לא יודעים מיהו ומה טיבו. אנחנו לא רוצים להפחיד חלילה, אבל נהגים באובר עוברים בדיקות רקע מינימליות בלבד. היו אפילו מקרים של תקיפות מיניות של עברייני מין שהועסקו כנהגים באובר.

העברות של המלון או במסגרת דיל

במסגרת חבילות נופש (דילים) נכללת לרוב האופציה של העברות למלון. ניתן להזמין העברות גם כחלק משירותי המלון או דירת האירוח, אך אפשרות זו נחשבת לרוב ליקרה יותר ובעיקר – לא כל המקומות ולא כל הדילים מספקים אותה, כך שבמקרים רבים אופציה זו כלל לא קיימת.

חשוב לזכור שבמדינות רבות שבהן התשתית התיירותית לא מפותחת (למשל קפריסין התורכית), אין כלל אפשרות להעברות או לשימוש באובר גם לא בתשלום נוסף – מה שמשאיר אתכם עם האופציה היחסית יקרה שהיא מונית.

מונית

מונית לשדה התעופה וממנו היא אופציה שנחשבת ליקרה ולא בצדק. כיום ניתן להזמין באמצעות אפליקציה סלולרית, כך שאתם יכולים לבחור מראש את גודל המונית (מרכב ל-3 נוסעים עם מקום למזוודות ועד מיניוואן).

בהזמנת המונית אתם יכולים לבקש גם מושבי ילדים, הסעת מטען נוסף (ציוד ספורט, עגלות ילדים מתקפלות וכו’) ואפילו חיות מחמד. שימו לב שברוב המקרים זה כרוך בתוספת תשלום

היתרונות בהזמנת מונית באמצעות האפליקציה הם רבים, למשל: קבלת אישור מיידי להזמנה, נהג מקצועי דובר אנגלית, הגעה בדיוק למחוז חפצכם (מלון, דירת אירוח וכו’) ואפשרות לביטול עד 24 שעות לפני הטיסה ללא תשלום.